söndag 26 oktober 2008

Trist lördagskväll blev lite intressant



Har ju blivit tvungen att spendera helgen hemma då jag har en stukad fot, och det känns bara jobbigt att ta sig ur lägenheten med kryckorna. Skulle gå och lägga mig tidigt men blev väckt av ett inkommande sms från ME...som var på tegel, och dansade mellan ML och mitt hemliga lilla span G. På skämt skickade jag tillbaka nåt i stil med att hon skulle mms:a en bild på honom som jag kunde somna till...
varpå en kvart senare så kommer ett mms från ett okänt nr med bild på G, LW och ML...

Många tankar for genom min skalle
1) Vems telefon är det skickat från?
2) Vad har ME sagt för att få dom att ställa upp på bild?
3) Vem har hon sagt att hon skickar bilden till?

Fick dock svar ganska snabbt på den första frågan iaf. Då ME inte kan skicka mms från sin mobil så tog hon kort och skickade via G:s mobil Antar att min hemliga crush inte är så hemlig längre...fast detta förutsätter ju att G överhuvudtaget vet vem jag är, vilket jag faktiskt inte tror att han gör...än iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar