måndag 27 oktober 2008

Vad är det för fel på mig?!

Jag vet inte vad det är för fel på mig. Jag ogillar inte min lärare, jag bara gillar honom mindre... och idag fick jag ett mejl när han svarar på en fråga som jag ställde...och han kunde inte svara på den..och jag blir bara på dåligt humör av att se att jag har fått mejl från honom!!
Det är något med den mannen som provocerar mig, men jag kan inte sätta fingret på vad.
Jag vill verkligen inte vara den där personen med en massa fördomar, som dömer folk vid första ögonkastet och som inte ger folk en andra chans, och allt obehag jag känner för honom är baserat på att jag tyckte han var dryg på de första lektionerna... tyvärr tror jag att det börjar märkas av vad jag tycker och tänker, för jag kan verkligen vara otrevlig på hans lektioner, så till och med mina klasskamrater reagerat och kommenterat mitt omogna beteende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar