lördag 6 december 2008

Late night booty call

Hmmm, Herr Re ringde inatt, och var helt övertygad om att han skulle få ligga igår. Tydligen stod mitt namn högst upp på hans lista, och han tyckte att jag skulle känna mig smickrad av det (?!).

'Gumman kan du säga din adress till min chaufför så kör han mig till dig...'

Behöver jag nämna att jag sa till honom att det kunde han fetglömma!!

Det verkar dock inte som att han fick ngt från nån annan heller, för jag såg sen att han skrivit till mig på msn en halvtimme senare...haha

********
Kollade på film halva natten med lillasyster E...
och jag ska här och nu offentliggöra att jag är kär!
Jag är kär i en robot vid namn Wall.E...

Wall.E är typ världens sötaste!!
Får väl även bekänna att mina ögon blev lite blanka i slutet av filmen. Eller det var en grym underdrift för tårarna fullkomligt rann nerför mina kinder...
Jag får väl skylla på den sena timmen... elr att jag är PMS:ig elr nåt ;-)
Fast ni som känner mig, ni vet ju att det är min grej. Jag grinar till sentimentala filmer. Så enkelt är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar