tisdag 2 december 2008

Vill börja dansa igen :-)

Hittade en danskurs jag vill gå till våren på BA. Den heter Jungle- Bootylicious, och enligt BA så är det en sorts fusion av afro/dancehall/street. Låter sjukt roligt och väldigt jobbigt :-D

BA:s hemsida kan man läsa: Vi lägger fokus kroppens mest svårtränade kroppsdel - Da Booty! Passar alla som utan hämningar älskar att skaka på rumpan till medryckande musik. Umgås och skratta med vänner på en riktigt kul klass som stärker ryggslutet samt ger en fastare och mer vältränad rumpa – en kroppsdel att vara stolt över!

Stilen Jungle fever är patenterad av Rachel Kambugu (se bilden), och Jungle-Bootylicious är väl en vidareutveckling av stilen kan jag tänka.



Jag ska anmäla mig snarast! Min 'nya' booty kan spanas in under våren ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar