tisdag 9 december 2008

Trist tisdag

Jag tyckte att jag kunde hoppa förmiddagens föreläsning eftersom jag behöver plugga inför tentan på torsdag...
Ja, hur mycket har jag pluggat då? nada, niente!
Jag har istället roat mig med att kolla roliga klipp på youtube, kolla mina vänners uppdateringar på fejan... åsså blev jag tvungen att rota runt lite på Henrik Rydströms blogg som du han läsa här.

med tanke på hur mkt skit jag brukar ösa över den karln så känns det ju ganska otippat att jag ens intresserar mig för vad han har att säga... men å andra sidan så verkar jag ju just nu ha ngn sorts förkärlek för rakade killar så det kan ju ha med det att göra... men det faktumet ändrar ju inte min åsikt om honom. Jag menar han är ju fortfarande en kaxig j-a mediahora (ursäkta språket)!
Borde kanske inte ge honom så mkt utrymme här, men det lär ju aldrig hända igen ;-)


**********

Såg på fejan att min gamla flamma ML ska bli pappa... även fast det var över 5 år sen så känns det lite jobbigt att se/höra det... men det är inte för att jag har några känslor för honom på det sättet, utan det handlar om helt andra saker som jag inte orkar gå in på nu...

**********

Blev tvungen att kolla på Wall.E igen.... och ja, jag grinade den här gången oxå... han e fortfarande världens sötaste!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar