torsdag 11 december 2008

Walk of shame

Trist torsdag full av ångest är temat idag, skulle man kunna säga...
Avslutning med Poppius-gänget igår, med genomgång av tidningsprojektet, utdelning av kursdiplom och lite mingel med billigt mousserande vin och snacks (vart tog dom utlovade snittarna vägen?!).



Det efterföljdes av drinkar på Hotellet, en tävling som bara magister M kunde reglerna i, och en otippad efterfest hos redan nämnda M, som är den magister M som jag trashtalkat ganska så mkt under den här terminen...

Får väl säga att jag får väl ta tillbaka en del av allt som jag sagt, med betoning på en del... karln försökte ju iaf och det är ju alltid uppskattat när ngn bjuder till lite och bjuder på rödvin och öppnar upp sitt hem för ett gäng halvtipsy elever. Sen att han super som en fjortis, och har en del konstiga idéer för sig är ju en annan sak, men han är ju trots allt AIK:are vilket gör att det mesta går att ha överseende med... (han är nog egentligen en ganska trevlig prick, men jag gillar inte att erkänna att jag är snabb på att döma, och dålig på att erkänna när jag har fel).

Eftersom jag är en dålig människa förträngde jag att jag skulle upp och skriva tenta imorse... av samma anledning fylle-messade jag herr Ru...ångest, ångest... (får f-n radera hans nummer från telefonen för att undvika fler pinsamma missöden).
Sedan fylleringde jag unge herr A. Dumt, jävligt dumt (vi hade ju bestämt att vi skulle lägga ner typ).

Runt 5.30 tyckte JR (som skulle upp och rehabträna fyra timmar senare) att det var dags att dra sig hemåt, och eftersom JW och JJ, samt M och JU... bara satt och väntade på att vi skulle gå så att deras hångelorgie kunde ta vid...så hakade jag på mot Odenplan för att ta en taxi/buss...



På Odenplan fick jag vänta en kvart på bussen (eftersom mitt samvete inte tyckte att det var värt över 400 spänn för att åka taxi till Täby). Väl på 4:an ringer herr A som oxå är på väg hem från efterfest ... och tre timmar senare får jag ta en Walk of shame hem... uppklädd till tänderna men med utkletat smink och håret på ända... Fattar f-n inte varför jag skulle hem, men jag mådde jäkligt illa, och ville inte kräkas på hans toalett... ni vet, tunna väggar - ytterliggare kommentarer känns överflödiga...

Jag såg alla dömande blickar på tunnelbanan... en byggjobbare frågade om jag hade haft en trevlig kväll (och blinkade menande)...
(och jag anklagar M för att vara fjortis när hela min kväll skriker pubertalt typ?!)

väl hemma lyckades jag få cirka två timmars sömn, vilket kändes ganska bra.
sen lyckades jag släpa mig till dagens föreläsning på JMK... och det är f-n i mig bra jobbat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar