söndag 9 november 2008

Drömkille?!

Jag tror jag hittade min drömkille idag på happypancake. Hans alias på happypancake är Joakim-sthlm och enligt hans profil är han 33 år. Förutom att killen är snygg, så har han ett genuint fotbollsintresse och "driver sin egen hårdsatsande fotbollsförening". För er som undrar vad det betyder så kan jag ju berätta att Joakim-sthlm är grundare av Råsunda FC (tidigare känt som Black army FC), ett lag för AIK:are... bara detta faktum gör ju att han e en kille helt i min smak :-)
Sen är det ju oxå otroligt sexigt med killar som har lite ambitioner...

Upptäckte sen att han oxå finns på MP med sitt riktiga namn som alias... Det går att googla runt lite, eller kolla vissa länkar, så hittar man hans riktiga namn, men jag vill inte lägga ut det här, men för er som är nyfikna...hint, hint...

Så här ser han ut iaf :-)



Synd bara att killar som han inte faller för tjejer som jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar