tisdag 18 november 2008

Lite tisdags-funderingar

Jag har precis anmält mig till Poppius Sportjournalist-kurs som ges till våren. Hoppas jag kommer in för det är ju sportjournalistiken som jag verkligen tror att jag vill pyssla med.

Sitter och funderar på lite Fejan-vett och varför random people i min JMK-klass addar mig. Det känns på nåt sätt ohyfsat att ignorera deras vänförfrågan, men jag misstänker att det är för att jag ska vara ngn slags kuriosa på deras vän-lista elr nåt... jag har iofs accepterat de flesta av dom addningarna, mest för att det inte ska bli dålig stämning, men dom får den censurerade varianten av min profil ;-)

Såg att kanal5 har gjort en stor Linda Rosing-satsning på sistone... jag antar att det var henne man ringde när Gynning gick tillbaka till TV4...
Nu senast var Rosing med på I sanningens ögonblick där hon faktiskt erkände att hon är avundsjuk på just Carolina Gynning, och det är nog inte bara för att Gynning blir bra på bild... Sen har ju värsta blogg-kriget brutit ut mellan de tu, och Rosing uttalar sig i alla tidningar som vill veta. Kmr det till ett läge där man ska välja sida är jag definitivt med i Team Gynning.



Såg i en trailer att Rosing även söker en kille i 5:ans nya dejtingprogram. Ett litet tips från mig är ju att hon kanske ska prova på att dejta ngn utanför offentlighetens ljus... men å andra sidan får hon nog en del pengar för att ställa upp, både i programmet och för bloggen.... hmm är det sånt som gör en till en medie-hora?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar