måndag 17 november 2008

Varför är det så j-a mörkt ute?!

Jag blir typ jättedeprimerad när jag tittar ut och inser att det är kolmörkt. Gick in på skolan idag strax innan lunchtid, och kom ut igen strax efter kl 17... och möts av...mörker. Typ totalt mörker. Intressant att man bara kan känna hur allt mod, och all positiv energi bara flyger iväg. Nu kan det ju iofs bero på att jag som vanligt har varit dålig på att äta... en kopp kaffe kan man inte leva på hela dagen. Försöker åtgärda det nu genom att äta en pastasallad med kyckling och fetaost, men den var inge god. Vilken tur att jag köpte mig en chokladkaka oxå :-)

Sitter och väntar på att min lektion på Poppius ska börja... men jag var lite tidigt... typ en timme tidig så nu sitter jag och väntar på att resten av klass C ska komma, och min gulliga lärare Lilla C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar