torsdag 20 november 2008

Känner mig otrogen typ...

Börjar få lite ågren av det här med att lära känna nån via dejtingsajter... Har ju fått en del mejl, varav det finns några killar som verkat seriösa, som jag har mejlat fram och tillbaka med, pratat med på msn, och vissa även på telefon... Det går ju ganska snabbt att avgöra vilka som är seriösa, och vilka som bara är ute efter sex. Vilka som är pojkvänsämne och vilka som är mer som kompisar...

Jag har väl känt att det finns några som jag verkligen gillar att prata med, samtidigt som det är svårt att försöka hålla isär att personen jag ser i mejlen, eller på webcam, kanske inte alls överrensstämmer med verkligheten... allt är när det kommer till kritan bara ord och då spelar det ju egentligen ingen roll att jag hör honom säga dem i telefonluren, för som sagt det är bara ord. jag menar allt kan ju rasa samman det ögonblicket som man träffar varandra... för det finns ju alltid en risk att det inte klickar... kemin, attraktionen är som bortblåst, och då spelar ju inte de där orden egentligen någon roll...

Hade ju egentligen tänkt att vara riktigt taskig mot Re till exempel, men efter att jag delgav för honom att jag visste vem han egentligen är... så ändrade han inställning typ... han blev mänsklig av någon anledning vilket är en bild som inte alls stämmer in med det rovdjuret som jag såg från början... även fast jag innerst inne egentligen vet att hans intresse för mig bara är sexuellt...

J eller Hamilton som han kallar sig blir jag inte klok på. En kille som på pappret är min drömman... men jag ifrågasätter hans motiv...jag är inte ens särskilt övertygad om att han är den han utger sig för..att han ens finns. Han kan ju lika gärna vara produkten av en sjuk mans fantasi...Hur som helst så länge som han censurerar en del av sig själv kan jag inte ta honom på allvar, men han är ju rar att prata med...att fördriva tiden med...och den där bilden han har på msn, även om det skulle vara en bild på en kille som är hittad på google... vilka ögon :-)

MF är väl den som verkar mest seriös,trevlig, rar... och jag vill veta mer om honom... han är antagligen den bästa killen i världen, men han bor i Norrland... Det känns egentligen dödsdömt redan från början...
Dessutom verkar han ganska naiv trots sin mogna ålder... jag skulle antagligen äta upp hans hjärta och spotta ut det sen... och sen skulle jag lämna honom ensam å trasig uppe i norrland...usch vad hemsk jag är...

men den största anledningen till varför jag har huvudbry är ju Ru... jag vet inte vad den mannen gör med mitt huvud... så fort jag svarar på någon annans mejl, så fort jag pratar med någon annan på msn eller i telefon... så känner jag mig otrogen... mot en kille som jag aldrig träffat, en kille som antagligen inte alls är lika bra i verkligheten som i mitt huvud... han kanske oxå bara vill ha sex med mig. Vad vet jag egentligen?! ord är som sagt bara ord, och i slutändan så spelar dom ingen roll... han säger att jag inte ska ha dåligt samvete... vi är ju alla på MP för att hitta nån... det är på lika villkor... vi vet båda vad som gäller... mitt huvud snurrar...
Det finns ju alltid en risk att han är ett 'psycho'... och jag behöver verkligen inga fler såna efter mig...

Om jag bara kan hitta lite tid i mitt schema, om jag samlar på mig lite mod... då kanske jag får se hur han är IRL...

1 kommentar: