torsdag 27 november 2008

Kände mig het idag

Ja, nu kanske du trodde att jag skulle skriva om hur j-a snygg jag var idag, men nej- precis tvärtom.

Jag tvingade ner febern med två alvedon imorse... gick till skolan i mjukisar, munktröja och fulskor. Jag hann inte ens dra en kam genom håret innan jag gick utanför dörren. Jag sminkade mig på tåget. Killen bredvid trodde nog... ja, jag vet inte vad. Så j-a het var jag idag ;-)

Satt i skolan och arbetade på vårt grupparbete och kände hela tiden att nåt inte var som det skulle...och så äntligen fick vi gå hem.

Tog en sväng till centrum, tog den korta promenaden från bussen, kom hem och var helt genomsvettig. Tog tempen när jag kom innanför dörren...hmm 39 grader... borde kanske vila lite nu...

Inte konstigt att jag har känt mig het hela dagen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar