torsdag 27 november 2008

Inte så snäll som man kan tro...elr jag e bara elak mot dom som förtjänar det

Min kompis MA tycker att jag ser så ljuv ut på mina foton på HP/MP. Jag har berättat för henne om alla konstiga/skamliga förslag som jag får från olika håll, från mestadels gubbar. Även om MA egentligen är ganska tacksam för avsaknaden av dessa förslag skulle hon nog vilja ha åtminstone ett skamligt förslag iaf. Inte bara en massa trevliga mejl från trevliga killar som vill gå på dejt med henne. Det blir ju tråkigt i längden, ett å annat skamligt förslag är ju trevligt för självförtroendet. Om inte annat är det kul och ngt att skratta åt eller ngt att förfäras över, ngt att äcklas av...

Hur som helst, MA var på dejt nyligen och berättade för dejten om mina mejl. Hans insiktsfulla teori var att då MA ser ganska tuff ut på sina bilder så kanske det avskräcker folk från att skicka sånt till henne, för att de tror att hon kan ge svar på tal...och en tjej som ser snäll och söt ut kan inte det, eller vågar inte säga ifrån (WTF?!).

Jag kan inte annat än småle åt en sån kommentar... varken jag elr MA skulle tveka att konfrontera snuskgubbar eller sätta annnat löst folk på plats... den stora skillnaden mellan mig och MA är att jag antagligen skulle få personen ifråga att bryta ihop ... elr nåt ;-)

och appropå MA:s dejt och gubbar... vad är grejen med att ljuga om sin ålder och lägga upp gamla bilder... är man 40 å ser ut som gubbe, f-n stå för det, va en man! Det är mkt mer attraktivt än att låtsas vara ngn man inte är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar