måndag 17 november 2008

Kvällsfundering och lite ångest

Idag på Poppius satt jag och E och sinnade lite. Vi bjöd in vår söta lärare Lilla C till klassens Facebook-grupp, som berättade att vår andra lärare M är en riktig Fejan-nörd och säkert oxå ville vara med. Jag och E fick den briljanta idén att vi skulle bjuda in honom så jag loggade in (på lektionstid, I know) och började formulera ett brev. Ja det var väl mest jag som skrev, och E kommenterade att om man läser vad jag skrivit så skulle man kunna tro att jag var full elr nåt (WTF?!).

Sen tyckte E att vi måste ju skriva ngt på ämnesraden, och eftersom vi hade döpt Fejan-gruppen till vår lärares ära måste vi ju kompensera så att M inte blir ledsen, så hon skrev Sexy invitation...Det jobbiga är att jag är inte 100 på att M kan ta det på rätt sätt, och i samma ögonblick som jag tryckte på Skicka-knappen så ångrade jag mig. Som tur var så hängde datorn sig, och har jag tur så gick inte meddelandet iväg (hoppas, hoppas). Fast det lär jag ju bli varse... får väl se om M vågar möta min blick på onsdag...

Kvällens fundering är... varför det uteslutande bara är män mellan 35-45 som kontaktar mig på HP och MP. Ok, jag gillar mogna män men vad är det dom ser hos mig, som inte killar i min egen ålder ser(?!). Ja, jag vet inte. Förslag/förklaringar mottages tacksamt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar